Retourneren

Uiteraard proberen wij u van zoveel mogelijk informatie te voorzien zodat u tevreden vanuit onze showroom of webshop met de juiste Lowa werkschoen en schoenmaat vertrekt.

Toch bestaat de kans dat u niet tevreden bent over de werkschoen, of dat u toch de verkeerde maat heeft besteld. Dan kunnen de werkschoenen naar ons teruggestuurd worden en sturen wij u kosteloos een nieuw paar veiligheidsschoenen op. Of, indien u dat wenst, crediteren wij keurig netjes het aankoopbedrag. Let op! Dit kan enkele werkdagen in beslag nemen!

Uw wordt geacht om uw retour binnen 30 dagen bij ons te melden. U kunt hiervoor mailen naar info@werkgoed.nl of bellen met 0184-701212

Blijken wij als verkopende partij een fout gemaakt te hebben bij het behandelen van uw bestelling waardoor uw bestelling niet correct blijkt te zijn? Dan zorgen wij er uiteraard voor dat de werkschoenen netjes bij u opgehaald worden of crediteren wij de door u gemaakte kosten voor het terugsturen van uw Lowa werkschoenen.

Bij andere klachten of problemen adviseren wij u om contact met ons op te nemen op bovengenoemd nummer of e-mailadres om eventuele vervolgstappen te ondernemen. Wij bieden u hierbij natuurlijk de beste oplossing!

Bij het retourneren van uw aankoop is het belangrijk dat u ons inlicht over de reden van het retour, indien u geen geldige reden van retour opgeeft kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen!

Graag bij het retour sturen van uw Lowa schoenen een aankoopbewijs of pakbon toe te voegen, hierop kunt u ook aangeven waarom u de schoenen retour stuurt en wat u van ons verwacht, een creditfactuur of een nieuw paar schoenen. Gelieve hierop ook uw gegevens te vermelden inclusief uw rekeningnummer als u het bedrag gecrediteerd wilt hebben.

Bedankt voor het volgen van bovenstaande stappen. Wij nemen uw retourzending z.s.m. in behandeling.